Booking & info

Bookingoversigten er en kalender, som viser, hvornår huset er udlejet.

Vil du være sikker på at huset er til rådighed, den dag du skal holde dit arrangement, så reservér i god tid.
Bemærk venligst, at vigtige familiefester som konfirmation, sølvbryllup m.v. ofte bestilles 1-2 år, før de finder sted.

Prisliste, lejeaftaler, vilkår mv. er tilgængelig fra menupunktet “Dokumenter” eller her

Vi har brug for følgende oplysninger for at kunne behandle din forespørgsel:

  1. Hvad ønskes lejet? Hele huset, lille sal + køkken eller møderum til x-antal personer.
  2. Hvornår ønskes leje? Skriv ugedag + dato.
  3. Hvor mange? Skriv ca. antal deltagere.
  4. Arrangementets art? F.eks. privat fest, offentlig arrangement, eller andet.
  5. Kontaktoplysninger – navn, adresse, telefonnummer og email-adresse på den ansvarlige lejer.

Lejemålet starter normalt kl. 14.00 på lejedagen, og slutter normalt efterfølgende dag senest kl. 11.00, hvor huset skal afleveres i samme stand som det modtages. Vi sørger dog for rengøring af toiletter samt gulvvask i alle lokaler efter arrangementet – det er med i prisen.

Send os en mail på meier.carlsen@stofanet.dk hvis du ønsker at leje.

Bemærk venligst at ved betaling af depositum, er lejeaftalen samt vilkår accepteret.

Fast træffetid på telefon 30 22 93 48, alle hverdage fra kl. 18.00 – 21.00, hvis du ønsker oplysninger om husets indretning og udstyr.

Du er også velkommen til at stille spørgsmål på mail – også på meier.carlsen@stofanet.dk