Booking & info

Bookingoversigten er en kalender, som viser, hvornår huset er udlejet og om en reservation er til behandling.

Vil du være sikker på at huset er til rådighed, den dag du skal holde dit arrangement, så reservér i god tid.
Bemærk venligst, at vigtige familiefester som konfirmation, sølvbryllup m.v. ofte bestilles 1-2 år, før de finder sted.

Prisliste, lejeaftaler, vilkår mv. er tilgængelig fra menupunktet “Dokumenter” eller her

Vi har brug for følgende oplysninger for at kunne behandler din forespørgsel:

  1. Hvad ønskes lejet? Hele huset, store sal + køkken, lille sal + køkken eller møderum til x-antal personer.
  2. Hvornår ønskes leje? Skriv ugedag + dato.
  3. Hvor mange? Skriv ca. antal deltagere.
  4. Arrangementets art? F.eks. privat fest, offentlig arrangement, eller andet.
  5. Kontaktoplysninger – navn, adresse, telefonnummer og email-adresse på den ansvarlige lejer.

Lejemålet starter normalt kl. 12.00 på lejedagen, og slutter normalt efterfølgende dag senest kl. 12.00, hvor huset skal afleveres i samme stand som det modtages. Vi sørger dog for gulvvask i sale og køkken efter arrangementet – det er med i prisen.

Send os en mail på [email protected] hvis du ønsker at leje.

Bemærk venligst at ved betaling af depositum, er lejeaftalen samt vilkår accepteret.

Fast træffetid på telefon 30 22 93 48, alle hverdage fra kl. 18.00 – 21.00, hvis du ønsker oplysninger om husets indretning og udstyr.

Du er også velkommen til at stille spørgsmål på mail – også på [email protected]